... - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu

...

Blijf op de hoogte en volg Wendy

01 Januari 1970 | Tanzania, Endulen

Vanmorgen om 10.30 uur opgehaald met de auto door Robert naar het kantoor v projects abroad. We kunnen met pater Matthew meerijden in een betere autp(??:-D) Robert vertelde me dat de 15e nog iemand uit frankrijk naar t project komt bij de Massai...Leuk!!
Op straat groet iedereen dus al n paar woorden Swahili geleerd (Mambo: hoe gaat het, Poa: oke/gaat goed)
Nu is het wachten op Father Matthew en begin ik toch wel wat nerveus te worden. In Karatu (Dorp dichtbij 70 km:-), kan ik nog ff mn laatste inkopen doen)...
Sow...een hele rit!!
Het is hier nu 19.45 u. we hebben net gegeten. Zijn bij het huis van de paters, daar slaap ik. Dus niet in zo'n hut bij de Massai (jammer)! Ik ben al wel in het ngorogorokrater. Onderweg al buffels, zebra's en apen tegengekomen, woewieee!!:-!
Het project is hier ongeveer 10 min. rijden vandaan en ik wordt hier dagelijks heengebracht en opgehaald.
Nu is het al donker, dus morgen meer...Wel de chef vd Massai al ontmoet; Lekeke