eerste dag aan het werk - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu eerste dag aan het werk - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu

eerste dag aan het werk

Blijf op de hoogte en volg Wendy

01 Januari 1970 | Tanzania, Endulen

vanmorgen half 8 ontbijt. Om 8 u vertrek naar...
Hier zijn ze begonnen aan een huis te bouwen voor een leraar van school en heb ik vandaag meergeholpen. Erg leuk om te doen, maar heet!!! 'Burn baby burn':-)
Wat wel heel bijzonder is, is dat de chauffeur en Robert, de hele dag niks doen, allen maar met elkaar kletsen. Terwijl ik zou denken, je bent nou toch hier...help dan ff mee! Zal toch cultuurverschil zijn;-)
Verder heb ik kennis gemaakt met Leloku, eem Maasaiman, waar ik op terug kan vallen als er iets is. Hij praat een beetje engels. Met hem heb ik door het centrum gelopen en moest ik ergens tekenen dat ik voor 3 weken aanwezig ben:-)
Op een plek kwamen allemaal Massaivrouwen om mais te kopen, een gekkenhuis!!
Later op de dag ben ik naar Endolan (= plaats waar ik verblijf) naar de school geweest. Hier hebben ze ook een klas voor dove kinderen. Er kwam al meteen een doofkindje naar me toe. Oooh dat was indrukwekkend.
Op maandag ga ik lesgeven in..., op dinsdag cultuurproject ook daar en op woensdag ook daar mee helpen op de bouw. Op donderdag en vrijdag ga ik lesgeven op de school in Endolan.
Het is zooo gaaf om hier te zijn!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 8218

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 November 2014

Avontuur bij de Massai

Landen bezocht: