3 daagse safari Ngorongorokrater en Serengeti - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu 3 daagse safari Ngorongorokrater en Serengeti - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu

3 daagse safari Ngorongorokrater en Serengeti

Blijf op de hoogte en volg Wendy

01 Januari 1970 | Tanzania, Endulen

Van dinsdag t/m vandaag een 3 daagse safari gedaan. In 1 woord GEWELDIG!!! Ik vertelde de chauffeur dat wij in Zuid-Afrika helaas geen leeuwen hadden gezien. We waren nog geen 5 min. in de Ngorongorokrater of de eerste leeuwen lagen al op ons te wachten, WAUW!!!
Na de krater doorgereden naar een tentkamp in Serengeti. Prachtig/geweldig!! Je slaapt tussen het wild (en mag dan ook 's nachts de tent niet uit;-)). In de Serengeti diverse gamedrives gedaan, ONGELOOFLIJK wat prachtig! We waren bij een waterpool waar enorm veel zebra's waren en we zagen voor onze ogen dat leeuwen een zebra killde en oppeuzelde. Alsof je in een film van National Geografic zit!!
Het is nu niet de tijd van de grote migratie (wat ik dacht). Deze start eind januari, begin februari. Maar we hebben toch heeeel veel wildlife gezien! Nu kan ik zeggen dat ik de big five heb gezienB-)

• 23 November 2014 - 14:57

Annelies :

Wat een belevenis! Je grote wens is in vervulling gegaan....!!!