aankomst Tanzania - Reisverslag uit Kioga, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu aankomst Tanzania - Reisverslag uit Kioga, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu

aankomst Tanzania

Blijf op de hoogte en volg Wendy

01 Januari 1970 | Tanzania, Kioga

Na een goede vlucht ben ik rond 2.15 u. lokale tijd dan toch aangekomen in Tanzania. Uit het vliegtuig komt de heerlijke (herkenbare)geur van Afrika je tegemoet. Nu had het overdag flink geregent, dus t was wat klammig. Eenmaal door de paspoortcontrole zag ik mijn reistas/koffer meteen al liggen (pfff, gelukkig;-)). En buiten aangekomen staat PJ me op te wachten met een a4tje; 'projects abroad, welcome Wendy. Zoooo leuk!!!:-$
Direct naar de auto en op naar arusha, wat nog ongeveer een uur rijden is. Hobbeldebobbel over de weg, dus dat beloofd me nog wat als ik naar de Massai ga:-)
Rond de klok van 4 uur ben ik bij het gastgezin aangekomen en wordt ik met mn zware koffer naar mn slaapkamer geleidt. Hier wordt Ruth wakker van me. Met haar heb ik de kamer gedeeld vanacht. Een meisje uit Noorwegen wat 6 weken vrijwillgerswerk doet in Arusha (Human rights) en hierna nog 2 weken vakantie erachteraan doet (ok nie verkeerd:-)).
Ik had de wekker op 8 uur gezet, omdat ze me om 9.00 u komen halen voir de bijeenkomst op kantoor. Maar ik ben al om half 7 weer wakker. Het is klaarlicht en de hanen kakelen al zn best (hahaha). Dalijk ontbijten en op naar t volgende...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 8252

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 November 2014

Avontuur bij de Massai

Landen bezocht: