les geven Endulen - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu les geven Endulen - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu

les geven Endulen

Blijf op de hoogte en volg Wendy

14 November 2014 | Tanzania, Endulen

Vandaag weer lesgeven in Endulen. De kinderen hadden er vandaag weinig zin in, luisterden nauwelijks. Zal wel zijn omdat het vrijdag is. Pfff vermoeiende dag vandaag...Vanmorgen had ik me aangekleed in een 3/4 broek en shirtje. De ramen in de school zijn zowar allemaal gebroken, het weer was bewolkt met veel wind, de het trok als een tierelier. Ik stikte vd kou, dus ben halverwege de les me om gaan kleden; lange broek en lange mouwen. In de middag rond een uur of 3 kwam de zon eindelijk door, dus was het meteen weer heet. Lekker korte broek en hemdje aan, relaxen un de zon met een boek. Toen het boek uit was en er verder niemand in huis was ben ik alleen naar de pub gegaan. Lachen, want ze willen allemaal met de mzungu praten, maar zijn zo dronken als wat. Zelf 3 Safari pilsjes gedronken en dat was ook meer als zat met dat warme weer ;-) Rond 18.00 terug (voor het donker) wordt. pff het voelde als een middagje bij Henk:-P , ik ben dan ook al om 21.00 uur naar bed gegaan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 8232

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 November 2014

Avontuur bij de Massai

Landen bezocht: