zaterdag 15 november Maasaimarkt - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu zaterdag 15 november Maasaimarkt - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu

zaterdag 15 november Maasaimarkt

Blijf op de hoogte en volg Wendy

01 Januari 1970 | Tanzania, Endulen

Gisteren met Jenny afgesproken dat ze me rond 12.00 uur op komt halen om samen naar de Maasaimarkt te gaan. Rond deze tijd begon het even flink te regenen. Rond half 1 kwam ze met haar schoonfamilie aanwandelen. De weg er naar toe alleen al was een feest om te zien. Honderden Maasai, zo kleurrijk, en iedereen is zo aardig!
Op de markt heb ik Maasaikleding (kleurrijke lappen stof) en kettingen gekocht. Jenny gaat deze uitwassen voor me. Morgen is om 11.00 de mis. Afgesproken dat ik om 10.30 uur bij haar ben. Zij gaat me dan helpen met aankleden en dan ga ik als een Mzungu Maasai naar de kerk. Geweldig! Dat wordt lachen!!!!

  • 16 November 2014 - 17:25

    Annelies:

    Geweldig, zo iets maak je niet elke dag mee! Mooie foto's op fb!,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 8241

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 November 2014

Avontuur bij de Massai

Landen bezocht: