zondag 16 november - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu zondag 16 november - Reisverslag uit Endulen, Tanzania van Wendy - WaarBenJij.nu

zondag 16 november

Blijf op de hoogte en volg Wendy

01 Januari 1970 | Tanzania, Endulen

Gisterenavond zooo gelachen, de tranen rolden over m'n wangen! Temba was aan het vertellen over zijn eerste ervaringen buiten Afrika ( Europa, Amerika en Azie) en vliegen met een vliegtuig... Bijv. hij moest in het vliegtuig naar de wc. Hij wist begod niet hoe dat moest in een vliegtuig, dus heeft eerst ff afgekeken. Nou, op naar de wc. Het doorspoelen ging zo hard en onverwachts voor hem dat hij helemaal in paniek was en weg wilde rennen...Automaten waar je met een muntje een flesje cola kunt kopen was nieuw voor hem. Ook ging hij in Amerika naar een nachtclub. In Tanzania is dat als een discotheek, je kunt je wel voirstellen hoe dat voor hem was met die halfnaakte paaldanseressen :-) Hij heeft zijn ogen uitgekeken, alles was nieuw voor hem en alles ging zooo snel...Whahaha, zo gelachen !! Zoals hij het vertelde was het net als de film Coolrunnings (Afrikaans bobsleeteam)!!!
Pater Albano gaat trouwens proberen om voor komende zaterdag een trip voor me te regelen naar de Hedza's. Dit is de enige stam in Tanzania die nog echt in de bush leven en jagen op wild en hiervan eten. Hopelijk gaat dit lukken!!
De Maasaimis was geweldig! Ik heb een goeie beurt gemaakt:-). Ik was een hele mooie Mzungu Maasai, ze vinden het leuk als je je in hun cultuur ed verdiept, en ik zelf ook!! Ook nu wilden de kinderen allemaal bij mij zitten...
Vandeweek heb ik van kamer moeten verwisselen ivm nieuwe gasten. Nu slaap ik in een twijfelaar, eerder in een stapelded...ik ben er dus op vooruit gegaan;-)
Vanmiddag heeft het zeker 2 uur kei hard geregent...en de weekenden zijn al zo saai!! Duren zo wel heel lang, daarom ben ik blij dat ik een paar dagen op safari kan gaan.

  • 16 November 2014 - 17:31

    Annelies:

    Dat was ook zo een aandoenlijke foto, jij in maasaikleding en dat jongetje dichtbij jou!,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 8259

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 November 2014

Avontuur bij de Massai

Landen bezocht: